مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 09:252023-01-23بين الملل

گفت وشنود| قُمپز در نکن!


برپایی کنگره بین المللی بانوان تاثیرگذار در ایران بدجوری اعصاب مدعیان اصلاحات را به هم ریخته است! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه کیهان در ستون گفت وشنود دوشنبه 3 بهمن 1401 نوشت: گفت: برپایی کنگره بین المللی بانوان تاثیرگذار در ایران بدجوری اعصاب مدعیان اصلاحات را به هم ریخته است! گفتم: این کنگره، تبلیغات سوء آمریکا و اسراییل و انگلیس علیه نگاه اسلام و انقلاب به زنان را دود کرده و به هوا برده است.

باید هم دشمنان ایران اسلامی عصبانی باشند و آب و روغن قاطی کنند! گفت: از آمریکا و اسراییل غیر از عصبانیت انتظاری نیست، ولی مدعیان اصلاحات چرا جوش آورده اند.

فقط یک نیم نگاه به مطالب رسانه های زنجیره ای درباره این کنگره بینداز! نژاد پرستی و کینه در آنها موج می زند! انگار رسانه های رژیم صهیونیستی هستند! گفتم: بیخود نبود که نتانیاهو آنها را بزرگ ترین سرمایه اسراییل در ایران می دانست.

گفت: همین جماعت وقتی خانم موگرینی به ایران آمده بود، برای عکس سلفی با او سر و دست می شکستند.

گفتم: کارشان آن قدر حقارت آمیز بود که حتی رسانه های غربی هم از آن همه احساس حقارت مدعیان اصلاحات به حیرت افتاده بودند! گفت: با وجود این همه تحقیر شدگی، چه قُمپزی هم درمی کنند؟! گفتم: از یارو پرسیدند؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وشنود| قُمپز در نکن!

گفت وشنود| قُمپز در نکن!